Postup při nákupu
Nákup v našem internetovém obchodě je velmi jednoduchý. Nejprve se můžete (nemusíte) zaregistrovat. Registrace skýtá mnoho výhod (není třeba opakovaně vyplňovat Vaše údaje a máte přehled o Vašich budoucích a stávajících objednávkách).
Výrobky jsou seřazeny podle tematických kategorií a podle výrobců (značek). Stačí zvolit na navigaci v levé části stránky a popřípadě svůj výběr můžete upřesnit výběrem podkategorie. Mezi výrobci a kategoriemi přepínat pomocí tlačítka, které se nachází těsně nad navigací. Také můžete ve výrobcích vyhledávat, stačí zadat do vyhledávacího formuláře Vámi požadovaný výraz a zmačknout tlačítko vyhledat. Vyhledávací formulář se také nachází v levé části obrazovky nad navigací.
Vybraný produkt můžete přidat více způsoby. Jednak z náhledu, kde v levém dolním rohu zvolíte počet kusů a kliknout na tlačítko koupit. Nebo když kliknete na detail a v kartě výrobku zopakujete stejný postup (v kartě výrobku najdete podrobnější informace o vámi vybraném produktu včetně velké fotografie), po kliknutí na tlačítko koupit se výrobek vloží do košíku.
Košík si prohlédnete kliknutím na nápis Nákupní košík, který se nachází v pravém dolním rohu hlavičky. Obsah košíku můžete jednoduše dle potřeby upravovat. Položku z košíku vymažete, tak že nastavíte počet kusů na hodnotu nula a kliknete na tlačítko Přepočítat košík. Dokud nedokončíte objednávku, máte možnost se kdykoliv vrátit do katalogu a zboží do košíku přidávat.
Pokud chcete dokončit nákup, vyberete způsob dopravy, způsob platby a klikněte na tlačítko Objednat. Na další stránce se zobrazí souhrnné informace o objednávce včetně ceny poštovného. Dále zde můžete upřesnit dodací adresu (pokud ji máte vyplněnou z registrace, automaticky se doplní sama) a také můžete do poznámky upřesnit vaše požadavky (např. barvu výrobku apod.). Objednávku dokončíte klikem na tlačítko Dokončit objednávku.
Tím je Váš nákup hotov. Na email uvedený ve formuláři vám přijde potvrzení objednávky a pak už jen nezbývá než se těšit až budete mít vybrané zboží doma.
V případě, že budete mít při Vašem nákupu jakékoliv problémy, sdělte nám je laskavě na telefonní číslo případně email uvedené v „Kontaktech“, rádi je vyřešíme k Vaší plné spokojenosti.
Doprava a platba na dodávky do 50 Kg.
GLS
Dopravní podmínky a cena za dopravu
1.Zboží zasíláme dopravní firmou GLS
platba předem.
Poštovné a dobírkovné na jeden balík u GLS za tuto službu účtuje 129,- Kč. Při nákupu v hodnotě nad 3000 Kč je poštovné zdarma
- platba převodem na účet:
Zákazník bude kontaktován a informován o stavu objednávky a také mu budou zaslány potřebné platební údaje, poté provede platbu na účet provozovatele internetového obchodu.
2.Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně písemně oznámit přepravci samotnému i prodávajícímu.
Přepravu zásilek zajišťuje společnost GLS.
Dopravné za zásilky nad 50 kg se kalkuluje individuálně. V těchto případech vás budeme kontaktovat a kalulovanou cenu za dopravu Vám zdělíme k odsouhlasení. Objednávka se stane závaznou až po vašem odsouhlasení ceny za dopravu.
Doručení balíku:
- řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti
- zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a balík se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den
- hmotnost balíku je omezena do 50 kg
- v určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17–21 hodin (seznam lokalit naleznete zde )
- zásilku vám doručíme následující pracovní den po jejím převzetí od odesilatele
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic)
Převzetí a reklamace:
- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
- pro komunikaci s GLS výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)