Veškeré reklamace zasílejte nebo osobně předejte s patřičnými doklady na adresu:

Supco, s.r.o.
Brněnská 128
Pohořelice 691 23

- Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.

- Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.

- pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic)

 

Provozovatel webu, SUPCO s.r.o., se sídlem Brněnská 128, IČ: 25514512, jako správce osobních údajů, zpracovává na tomto webu cookies potřebné pro fungování webových stránek a pro analytické účely a v případě Vašeho souhlasu také pro personalizaci reklam. Přečtěte si Zásady souborů cookies.

Souhlasím